Tein tämän laulun sulle niin musta valkoisen en enää tiedä kuinka
kertoo voisin sulle kauniimin mä sen, että Jeesus tulee takaisin ja
 kaikki tänne jää ja mä pelkään että jälkeen sen en sua enää nää.
Se ei oo helppo päivä meistä kellekkään  kun niin monet rakkaat
joutuu tänne jättämään. Ja niin mieleläni sinut rakas mukaan
 tahtoisin. Koska tiedän kun mä lähden en palaa takisin

Ethän tänne jää, ethän tänne jää kun luona Jeesuksen on paljon
 siistimpää, mä tahdon taivaaseen on siellä mun määränpää

En hetkeen ole pystynyt mä peiliin katsomaan. Aina sillontällöin
asia tää mua ahdistaa huonot valinnat ja kertomatta jäänyt salaisuus.
En ketäänkoskaanenempää mä voisi rakastaa mut on jotain mikä
 meidätainiaaksi erottaa. Toinen meistä taivaaseen toinen helvettiin
hei ei se voi olla totta ei se voi mennä niin.
Think Twice