Rakastan sinua sellaisena kuin olet . Olen luonut sinut, olet ainut laatuinen. Olet tärkeä minä en  päästä sinua koska olet arvokas. Tahdon pitää sinut vain lähelläni ja eheyttää sinut täysin ejäksi. Voi kuinka sinua rakastan  tahdon että muistat tämän minne menetkin mitä teetkin. ET voi tehdä mitään ettet voisi tulla minun luokseni. Eikä sinun tarvitse tehdä mitään mielyttääksesi minua.Et voi ansaita minun rakkauttani sillä tahdon antaa sen sinulle lajana.Tahdon opettaa sinua rakastaman itseäsi ja sitten muita kuin itseäsi. Kuinka voisitkaan rakastaa muita kun et rakasta itseäsikään etkä koe itseäsi rakkauden arvoiseksi. Siniä olet sen arvoinen, koska olet minun lapseni olenhan luonut sinut. Loin sinut että saisin sinua rakastaa. Minä tahon tarjota sinulle parasta ja annan enemän kuin voit kuvitella. Joten ällä luovu kun koettelen uskoasi jotta saisit kaltaiseni muodon. Kasaminen voi joskus tehdä kipeää ja kun sydämesi haavoja revitään auki ja puhdistetaan se tekee kipeää. Ja on vaikeaa minä olen kanssasi en hylkää sinuahetkeksikään. Muista kaikki johtaa niiden parhaaksi jotka minuun uskovat.